Google обновява търсачката си

08.08.2013 | 13:25
по статията работи: Георги Георгиев
Тя ще стане по-ефектива при задълбочено търсене на информацията
Google обновява търсачката си

Технологичната компания Google обяви, че обновява методите си търсене на информация, така че търсачката да може да предоставя повече и по-задълбочено съдържание по дадена тема. С този ход компанията на Лари Пейдж и Сергей Брин, наложила се вече като еталон при интернет търсенето, ще затвърди лидерските си позиции на пазара.

Макар че достъпът до информация с един клик е едно от големите предимства на интернет, понякога хората искат проучат дадена тема в дълбочина. Ако търсенето на Google е базирано единствено върху въведените думи, то често не е достатъчно, за да задоволи потребителите. Това е основната причина калифорнийският гигант да реши да нанесе промени в търсачката си.

„Нашето проучване показва, че приблизително 10 процента от ежедневните нужди от информация на хората влизат в тази категория. В тях се включват теми като изследванията на стволовите клетки, щастието и любовта“, коментира в блог постинг служителят на Google Панду Наяк, цитиран от Mashable.

Затова през следващите няколко дни ще представим нова функционалност, която ще ви помогне на откривате релевантни задълбочени статии в основните резултати при търсене в Google”.

Самите резултати ще бъдат подредени, като с помощта на алгоритми на първите места ще излизат статиите, разработките и блог постингите с високо качество. Така например, ако потребителят иска да научи повече по темата „цензура“, на първо място ще му излиза статия, написана от иранския дисидент Салман Рудши за списание The New Yorker. По темата Lego търсачката на Google пък ще изкарва пространни разработки за влиянието на пластмасовите блокчета в изкуството и джендър динамиката и инженерните науки.

Друга област, в която Google ще наблегнат, е свързана със спорта. Всички видове спортни новини ще бъдат доказано достоверни и няма да бъде показвана информация, базирана на слухове.

За авторите и издателите, които желаят техните задълбочени статии се показват на предни позиции, технологичният гигант е подготвил уебмастър ръководства, които описват как това може да стане. В тях се включват използването на страниране, лога и поставяне на авторство.

За момента новата услуга ще бъде достъпна единствено за англоезичната версия на търсачката, като не е ясно кога тя ще се появи и на други езици.

Тази статия ви хареса? Следете всичко най-интересно от Econ.bg и във
Оцени статията:
0/0
Коментирай
Моля, пишете на кирилица! Коментари, написани на латиница, ще бъдат изтривани.
Предложи
корпоративна публикация
РАЙС ЕООД Търговия и сервиз на офис техника.
Интерлийз ЕАД Лизинг на оборудване, транспорни средства, леки автомобили и др.
Бул Одит ООД Дружество за счетоводни консултации и одит.
Резултати | Архив
  • Най-старата коневъдна ферма в света
  • Премиерът Бойко Борисов в Туркменистан
  • Зимна приказка
  • Женевски конвенции
  • Церемония по връчване на годишна международна награда „Карл Велики“
Мъж е в бара, пие и изглежда навъсен. - Какво ти е на теб? – пита барманът. - Бях женен три пъти и три пъти станах вдовец. Барманът иска да знае подробности. - Ами, първата се отрови с...
На този ден 09.05   1502 г. – Христофор Колумб потегля от Испания за своето четвърто и последно пътешествие до Новия свят. 1881 г. – след държавен преврат е съставено Петото...