УСТРОЙСТВЕН ПРАВИЛНИК НА ИЗПЪЛНИТЕЛНАТА АГЕНЦИЯ "СОЦИАЛНИ ДЕЙНОСТИ НА МИНИСТЕРСТВОТО НА ОТБРАНАТА" (ЗАГЛ. ИЗМ. - ДВ, БР. 100 ОТ 2004 Г., В СИЛА ОТ 01.12.2004 Г.)

В сила от 21.01.2000 г. Приет с ПМС № 165 от 30.12.1999 г.
Обн. ДВ. бр.6 от 21 Януари 2000г., изм. ДВ. бр.56 от 11 Юли 2000г., изм. ДВ. бр.25 от 16 Март 2001г., изм. ДВ. бр.87 от 9 Октомври 2001г., изм. ДВ. бр.68 от 16 Юли 2002г., изм. ДВ. бр.117 от 17 Декември 2002г., изм. ДВ. бр.9 от 3 Февруари 2004г., изм. ДВ. бр.100 от 12 Ноември 2004г., изм. ДВ. бр.30 от 10 Април 2007г., изм. ДВ. бр.65 от 22 Юли 2008г., изм. ДВ. бр.83 от 23 Септември 2008г., изм. ДВ. бр.16 от 27 Февруари 2009г., отм. ДВ. бр.27 от 9 Април 2010г.
Отменен с § 1, т. 3 от преходните и заключителните разпоредби на Постановление № 54 от 1 април 2010 г. за приемане на Устройствен правилник на Министерството на отбраната и за определяне на структури на пряко подчинение на министъра на отбраната - ДВ, бр. 27 от 9 април 2010 г., в сила от 25.05.2010 г.

 

Глава първа.
ОБЩИ ПОЛОЖЕНИЯ

Чл. 1. (Изм. - ДВ, бр. 100 от 2004 г., в сила от 01.12.2004 г.) С правилника се определят дейността, структурата, организацията на работата и съставът на Изпълнителната агенция "Социални дейности на Министерството на отбраната" към министъра на отбраната, наричана по-нататък "агенцията", както и взаимоотношенията й с другите държавни органи, ведомства и организации.

 

Чл. 2. (1) (Изм. - ДВ, бр. 56 от 2000 г., изм. - ДВ, бр. 25 от 2001 г., в сила от 01.04.2001 г.) Агенцията е юридическо лице със седалище София, бул. Тотлебен 34а.

(2) (Изм. - ДВ, бр. 56 от 2000 г., изм. - ДВ, бр. 25 от 2001 г., в сила от 01.04.2001 г., изм. - ДВ, бр. 68 от 2002 г., в сила от 01.08.2002 г., изм. - ДВ, бр. 117 от 2002 г., изм. - ДВ, бр. 100 от 2004 г., в сила от 01.12.2004 г., изм. - ДВ, бр. 30 от 2007 г., изм. - ДВ, бр. 65 от 2008 г., в сила от 01.08.2008 г., изм. - ДВ, бр. 83 от 2008 г., в сила от 23.09.2008 г.) Агенцията осъществява социалните дейности на Министерството на отбраната по настаняване на нуждаещи се кадрови военнослужещи и граждански лица в жилищния фонд на Министерството на отбраната, по осигуряване на отдиха и възстановяването на личния състав на Министерството на отбраната, Българската армия и структурите на подчинение на министъра на отбраната, по осъществяване на дейността по социалната адаптация на личния състав, освободен от кадрова военна служба, по организиране изпълнението на решенията на Отрасловия съвет за социално сътрудничество и осъществяване на връзките със синдикалните организации във въоръжените сили и с военно-патриотичните съюзи и организации, по координиране и осъществяване на дейностите по подпомагане на военнослужещите, гражданските лица, военноинвалидите, военнопострадалите и пенсионираните военнослужещи, по организиране и контрол върху отпуснатите от министъра на отбраната стипендии на деца на загинали военнослужещи, по изпълнението на програмите за интегриране на личния състав от малцинствата във въоръжените сили, по осъществяване на културно-образователни програми, военно-патриотично възпитание, производство и разпространение на телевизионна продукция за нуждите на Министерството на отбраната и Българската армия, като за целта извършва административно обслужване и свързаните с това функции по управление на почивната база, хотелите, жилищния фонд, военните клубове и спортните имоти, осъществява туристическа дейност, подпомага министъра на отбраната при ръководството и осъществяването на физическата подготовка и спортната дейност в Министерството на отбраната и в Българската армия.

 

Чл. 3. Издръжката на агенцията се формира от бюджетни средства и от приходи от собствена дейност.

 

Чл. 4. Изпълнителният директор на агенцията е второстепенен разпоредител с бюджетни кредити към министъра на отбраната.

 

Чл. 5. Инспекторатът на Министерството на отбраната осъществява контрол върху дейността на агенцията.

 

Глава втора.
СЪСТАВ И СТРУКТУРА НА ИЗПЪЛНИТЕЛНАТА АГЕНЦИЯ

Чл. 6. (Изм. - ДВ, бр. 65 от 2008 г., в сила от 01.08.2008 г.) (1) Агенцията се ръководи и представлява от изпълнителен директор. Договорът с изпълнителния директор се сключва, изменя и прекратява от министъра на отбраната съгласувано с министър-председателя.

(2) Изпълнителният директор е заместник-председател на Отрасловия съвет за социално сътрудничество в Министерството на отбраната.

(3) В дейността си изпълнителният директор се подпомага от двама заместник изпълнителни директори.

(4) Трудовите правоотношения със заместник изпълнителните директори се сключват, изменят и прекратяват от изпълнителния директор съгласувано с министъра на отбраната.

(5) Със заповед изпълнителният директор определя функции и делегира правомощия на своите заместници.

 

Чл. 7. (1) Изпълнителният директор на агенцията:

1. ръководи и представлява агенцията и отговаря за нейната дейност;

2. представя на министъра на отбраната ежегоден доклад за дейността на агенцията;

3. представя на министъра на отбраната за утвърждаване проект на бюджетна сметка на агенцията;

4. представя на министъра на отбраната периодични и годишни отчети за изпълнението на бюджета на агенцията;

5. представя на министъра на отбраната за утвърждаване проект на годишна програма за капиталови разходи на агенцията;

6. (изм. - ДВ, бр. 30 от 2007 г.) утвърждава длъжностното разписание на агенцията;

7. назначава и освобождава главния секретар и държавните служители в агенцията;

8. (изм. - ДВ, бр. 30 от 2007 г.) утвърждава вътрешни правила за организация на работната заплата на служителите в рамките на средната месечна брутна работна заплата на агенцията за съответния период;

9. определя ценовата политика на агенцията съгласувано с министъра на отбраната;

10. сключва договори, необходими за дейността на агенцията и нейната администрация, съобразно своите правомощия;

11. утвърждава създадената в агенцията организация на счетоводството за задължително прилагане на двустранното счетоводно записване съгласно изискванията на Закона за счетоводството и счетоводната политика на агенцията;

12. (нова - ДВ, бр. 30 от 2007 г.) издава индивидуални административни актове в рамките на своята компетентност;

13. (нова - ДВ, бр. 30 от 2007 г., изм. - ДВ, бр. 65 от 2008 г., в сила от 01.08.2008 г.) утвърждава длъжностните характеристики на главния секретар и на пряко подчинените му държавни служители;

14. (нова - ДВ, бр. 65 от 2008 г., в сила от 01.08.2008 г.) осъществява контакти и сътрудничи с държавни органи и с неправителствени организации, както и с международни организации и институции.

(2) (Изм. - ДВ, бр. 65 от 2008 г., в сила от 01.08.2008 г., изм. - ДВ, бр. 16 от 2009 г., в сила от 27.02.2009 г.) При отсъствие на изпълнителния директор поради командировка или ползване на законоустановен отпуск функциите му се изпълняват от определен от него с писмена заповед за всеки конкретен случай заместник изпълнителен директор или друг служител от агенцията.

 

Чл. 8. (1) Главният секретар осъществява административното ръководство на агенцията в изпълнение на законните разпореждания на изпълнителния директор.

(2) Главният секретар ръководи, координира и контролира функционирането на агенцията за точното спазване на нормативните актове и разпорежданията на изпълнителния директор.

 

Чл. 9. Главният секретар:

1. ръководи, координира и контролира документооборота;

2. ръководи отчета и контрола по изготвянето на заповеди и разпореждания на изпълнителния директор на агенцията;

3. ръководи процеса по автоматизация на управлението на агенцията;

4. организира и отговаря за стопанисването и управлението на предоставените на агенцията недвижими имоти и движими вещи;

5. утвърждава разходите за управление на агенцията;

6. изготвя проекта на бюджетна сметка на агенцията в частта й относно средствата, необходими за административното осигуряване на дейността на агенцията;

7. следи за законосъобразното и целесъобразното разходване на финансовите и материалните средства, предоставени на агенцията;

8. (нова - ДВ, бр. 30 от 2007 г.) утвърждава длъжностните характеристики на служителите в агенцията;

9. (нова - ДВ, бр. 65 от 2008 г., в сила от 01.08.2008 г.) организира работата с предложенията и сигналите в съответствие с разпоредбите на глава осма от Административнопроцесуалния кодекс;

10. (нова - ДВ, бр. 65 от 2008 г., в сила от 01.08.2008 г.) планира и отчита изпълнението на ежегодните цели на агенцията;

11. (нова - ДВ, бр. 65 от 2008 г., в сила от 01.08.2008 г.) изготвя ежегоден доклад за състоянието на администрацията и го представя пред изпълнителния директор;

12. (нова - ДВ, бр. 65 от 2008 г., в сила от 01.08.2008 г.) изпълнява и други задачи, възложени му от изпълнителния директор.

 

Чл. 9а. (Нов - ДВ, бр. 9 от 2004 г., изм. - ДВ, бр. 30 от 2007 г.) (1) Служителят по сигурността на информацията е пряко подчинен на изпълнителния директор, ръководи звеното по сигурността на информацията и изпълнява задачите, възложени му със Закона за защита на класифицираната информация и с нормативните актове по прилагането му.

(2) Служителят по сигурността на информацията:

1. организира и следи за спазването на изискванията на Закона за защита на класифицираната информация и други нормативни актове;

2. прилага правилата относно видовете защита на класифицираната информация;

3. разработва план за охрана на класифицираната информация чрез физически и технически средства и следи за изпълнението му;

4. извършва периодични проверки на отчетността и движението на материалите и документите, съдържащи класифицирана информация;

5. организира и осъществява процедурата по обикновеното проучване по чл. 47 от Закона за защита на класифицираната информация и води регистър на проучените лица;

6. следи за правилното определяне на нивото на класификация на информацията в агенцията;

7. разработва и поддържа план за защита на класифицираната информация при положение на война, при военно или друго извънредно положение;

8. организира и провежда обучението на служителите в агенцията в областта на защитата на класифицираната информация;

9. организира и контролира пропускателния режим в сградата на агенцията.

 

Чл. 9б. (Нов - ДВ, бр. 30 от 2007 г.) (1) Звеното за вътрешен одит е на пряко подчинение на изпълнителния директор и осъществява вътрешен одит по Закона за вътрешния одит в публичния сектор.

(2) Звеното по ал. 1 осъществява дейността по вътрешен одит на всички структури, програми, дейности и процеси в агенцията в съответствие с чл. 13 от Закона за вътрешния одит в публичния сектор.

(3) Звеното по ал. 1 докладва директно на изпълнителния директор.

(4) Звеното по ал. 1:

1. планира, извършва и докладва дейността по вътрешен одит в съответствие с изискванията на Закона за вътрешния одит в публичния сектор, стандартите за вътрешен одит, Етичния кодекс на вътрешните одитори, статута на вътрешния одит и утвърдената от министъра на финансите методология за вътрешен одит в публичния сектор;

2. изготвя на базата на оценка на риска тригодишен стратегически план и годишен план за дейността си, които се утвърждават от изпълнителния директор, като годишният план се координира с годишния план на звеното за вътрешен одит на Министерството на отбраната;

3. изготвя одитен план за всеки одитен ангажимент, който съдържа обхват, цели, времетраене и разпределение на ресурсите за изпълнение на ангажимента, одитния подход и техники, вида и обема на проверките;

4. дава на изпълнителния директор независима и обективна оценка за състоянието на одитираните системи за финансово управление и контрол;

5. оценява процесите за идентифициране, оценяване и управление на риска, въведени от изпълнителния директор;

6. проверява и оценява: съответствието на дейностите със законодателството, вътрешните актове и договори; надеждността и всеобхватността на финансовата и оперативната информация; създадената организация по опазване на активите и информацията; ефективността, ефикасността и икономичността на дейностите; изпълнението на задачите, договорите, поетите ангажименти и постигането на целите;

7. консултира изпълнителния директор по негово искане, като дава съвети, мнение, обучение и др. с цел да се подобрят процесите на управление на риска и контролът, без да поема управленска отговорност за това;

8. докладва и обсъжда с изпълнителния директор и с ръководителите на структурите, чиято дейност е одитирана, резултатите от всеки извършен одитен ангажимент и представя одитен доклад;

9. дава препоръки в одитните доклади за подобряване на адекватността и ефективността на системите за финансово управление и контрол, подпомага изпълнителния директор при изготвянето на план за действие и извършва проверки за проследяване изпълнението на препоръките;

10. изготвя и представя на изпълнителния директор годишен доклад за дейността по вътрешен одит, който го изпраща на министъра на отбраната в съответствие с чл. 40 от Закона за вътрешния одит в публичния сектор;

11. осигурява повишаването на професионалната квалификация на вътрешните одитори и осъществява контакти с другите звена за вътрешен одит от организациите от публичния сектор с цел обмяна на добри практики.

 

Чл. 9в. (Нов - ДВ, бр. 65 от 2008 г., в сила от 01.08.2008 г.) (1) Предварителният контрол за законосъобразност в агенцията се осъществява в съответствие с изискванията на Закона за финансовото управление и контрол в публичния сектор, указанията на министъра на финансите и по ред, определен от вътрешни правила.

(2) Предварителният контрол се осъществява от финансови контрольори, които са пряко подчинени на изпълнителния директор.

(3) Те упражняват предварителен контрол за законосъобразност на всички документи и действия, свързани с финансовата дейност в агенцията.

(4) Финансовите контрольори осъществяват дейността си чрез конкретни проверки преди вземане на решения и извършване на действия, свързани с финансовата дейност на изпълнителната агенция.

 

Чл. 10. Служителите по трудово правоотношение в агенцията се назначават и освобождават от изпълнителния директор или от упълномощено от него длъжностно лице.

 

Чл. 11. (Изм. - ДВ, бр. 56 от 2000 г., изм. - ДВ, бр. 68 от 2002 г., в сила от 01.08.2002 г., изм. - ДВ, бр. 117 от 2002 г., изм. - ДВ, бр. 9 от 2004 г., изм. - ДВ, бр. 30 от 2007 г.) (1) Агенцията е организирана в обща и специализирана администрация според дейностите, които извършва.

(2) (Изм. - ДВ, бр. 65 от 2008 г., в сила от 01.08.2008 г., изм. - ДВ, бр. 83 от 2008 г., в сила от 23.09.2008 г., изм. - ДВ, бр. 16 от 2009 г., в сила от 27.02.2009 г.) Общата численост на персонала в агенцията е 773 щатни бройки.

(3) Разпределението на числеността на персонала в административните звена на агенцията е посочено в приложението.

 

Чл. 12. (Изм. - ДВ, бр. 25 от 2001 г., в сила от 01.04.2001 г., изм. - ДВ, бр. 68 от 2002 г., в сила от 01.08.2002 г., изм. - ДВ, бр. 9 от 2004 г., изм. - ДВ, бр. 30 от 2007 г.) (1) Общата администрация осигурява технически дейността на изпълнителния директор и на специализираната администрация, както и дейностите по административно обслужване на гражданите и юридическите лица.

(2) Общата администрация е организирана в две дирекции:

1. дирекция "Административно-правно и информационно обслужване";

2. дирекция "Финансово-стопански дейности".

 

Чл. 13. (Изм. - ДВ, бр. 56 от 2000 г., изм. - ДВ, бр. 87 от 2001 г., в сила от 15.10.2001 г., изм. - ДВ, бр. 117 от 2002 г., изм. - ДВ, бр. 9 от 2004 г., изм. - ДВ, бр. 30 от 2007 г.) (1) Специализираната администрация подпомага осъществяването на правомощията на изпълнителния директор, свързани с неговата компетентност.

(2) (Изм. - ДВ, бр. 16 от 2009 г., в сила от 27.02.2009 г.) Специализираната администрация на агенцията е организирана в 5 дирекции:

1. Главна дирекция "Управление на социалните дейности" с 5 териториални дирекции в София, Пловдив, Варна, Плевен и Бургас;

2. дирекция "Социални програми";

3. (изм. - ДВ, бр. 65 от 2008 г., в сила от 01.08.2008 г., изм. - ДВ, бр. 16 от 2009 г., в сила от 27.02.2009 г.) дирекция "Инвестиционна и експлоатационна дейност";

4. дирекция "Национален армейски спортен център";

5. (нова - ДВ, бр. 16 от 2009 г., в сила от 27.02.2009 г.) дирекция "Служебни жилища и имоти".

 

Глава трета.
ДЕЙНОСТ И ОРГАНИЗАЦИЯ НА РАБОТАТА НА ИЗПЪЛНИТЕЛНАТА АГЕНЦИЯ

Чл. 14. (Изм. - ДВ, бр. 9 от 2004 г., изм. - ДВ, бр. 30 от 2007 г.) Дирекция "Административно-правно и информационно обслужване":

1. осигурява правно-нормативното обслужване на агенцията;

2. осъществява процесуалното представителство на агенцията;

3. участва в разработването на проекти на нормативни актове и дава становища по проекти на нормативни актове;

4. участва в разработването и/или съгласува проекти на индивидуални административни актове;

5. предприема правни действия за своевременното събиране на вземанията на агенцията;

6. участва със свои представители в работата на комисиите, назначени по реда на Закона за обществените поръчки;

7. организира и осъществява деловодната дейност; осигурява опазването и съхраняването на документацията в архивни дела, води отчетност и осигурява информация за входящата и изходящата кореспонденция;

8. изготвя длъжностното и поименното щатно разписание на работещите в агенцията;

9. подготвя актовете за назначаване по служебно правоотношение и трудовите договори с работещите в агенцията и оформя прекратяването на служебните и трудовите правоотношения;

10. образува, води и съхранява досиетата на работниците и служителите в агенцията;

11. разработва стратегията на агенцията за обучение на служителите, организира провеждането на курсове и следи за ефикасността им;

12. организира и координира дейностите по управление на човешките ресурси;

13. организира и осъществява дейността по осигуряване на безопасни и здравословни условия на труд;

14. отговаря за изграждането и поддържането на информационните фондове на агенцията;

15. организира и провежда дейностите и задачите по отбранително-мобилизационната подготовка и управлението при кризи;

16. (изм. - ДВ, бр. 16 от 2009 г., в сила от 27.02.2009 г.) поддържа интернет страницата на агенцията и актуализира информацията за процедурите по Закона за обществените поръчки, Закона за държавната собственост и Закона за държавния служител и информацията за социалните дейности, осъществявани от агенцията;

17. организира транспортното обслужване.

 

Чл. 14а. (Нов - ДВ, бр. 9 от 2004 г., изм. - ДВ, бр. 30 от 2007 г.) (1) Дирекция "Финансово-стопански дейности":

1. участва със свои представители в работата на комисиите, назначени по реда на Закона за обществените поръчки;

2. отговаря за правилната организация на счетоводството и отчетността на агенцията;

3. съставя проекта на бюджетна сметка на агенцията;

4. съставя месечни, тримесечни и годишни отчети за касовото изпълнение на бюджетната сметка на агенцията;

5. изготвя оборотни ведомости;

6. изготвя годишния финансов отчет на агенцията;

7. подпомага изпълнителния директор за правилното и законосъобразното използване на финансовите ресурси;

8. подготвя предложения до директора на дирекция "Планиране и управление на бюджета" на Министерството на отбраната за необходимите корекции по изпълнението на бюджетната сметка на агенцията;

9. извършва счетоводно отчитане на приходите и разходите по пълна бюджетна класификация и по счетоводни сметки от сметкоплана на бюджетните предприятия;

10. организира събирането и опазването на финансово-счетоводната информация на хартиен, магнитен и оптичен носител, както и ползването й от счетоводния архив;

11. дава методически указания на териториалните дирекции на агенцията относно изготвянето на отчетите за касовото изпълнение на бюджетната сметка, както и във връзка с текущото счетоводно отчитане;

12. следи за финансовите задължения на агенцията, произтичащи от нормативни актове, свързани с отбранително-мобилизационната подготовка в страната, и организира тяхното изпълнение;

13. изготвя ведомостите и изплаща работните заплати;

14. извършва данъчната регистрация на агенцията и осигурява разчитането с дължимите данъци, осигурителни вноски, такси и други държавни вземания.

(2) В края на всяко тримесечие директорът на дирекция "Финансово-стопански дейности" представя на изпълнителния директор информация за финансовото състояние на агенцията.

 

Чл. 15. (1) (Изм. - ДВ, бр. 56 от 2000 г., изм. - ДВ, бр. 117 от 2002 г., изм. - ДВ, бр. 9 от 2004 г., изм. - ДВ, бр. 100 от 2004 г., в сила от 01.12.2004 г., изм. - ДВ, бр. 30 от 2007 г., предишен текст на чл. 15 - ДВ, бр. 65 от 2008 г., в сила от 01.08.2008 г.) Главна дирекция "Управление на социалните дейности":

1. (нова - ДВ, бр. 83 от 2008 г., в сила от 23.09.2008 г.) осигурява дейността на Централния военен клуб и резиденция "Лозенец" за представителни нужди на Министерството на отбраната;

2. (нова - ДВ, бр. 83 от 2008 г., в сила от 23.09.2008 г.) организира мероприятия и предоставя залите на Централния военен клуб и резиденция "Лозенец" в интерес на социалните, културно-образователните, военно-патриотичните и информационните програми, провеждани от агенцията;

3. (нова - ДВ, бр. 83 от 2008 г., в сила от 23.09.2008 г.) организира и провежда тържествени чествания и други празници за кадровите военнослужещи, гражданските лица и техните семейства в залите на Централния военен клуб;

4. (нова - ДВ, бр. 83 от 2008 г., в сила от 23.09.2008 г.) осигурява дейността на Централната армейска библиотека и Централната армейска музикална школа в интерес на културно-образователните, военно-патриотичните и информационните програми, провеждани от агенцията;

5. (нова - ДВ, бр. 83 от 2008 г., в сила от 23.09.2008 г., отм. - ДВ, бр. 16 от 2009 г., в сила от 27.02.2009 г.)

6. (нова - ДВ, бр. 83 от 2008 г., в сила от 23.09.2008 г., отм. - ДВ, бр. 16 от 2009 г., в сила от 27.02.2009 г.)

7. (нова - ДВ, бр. 83 от 2008 г., в сила от 23.09.2008 г., отм. - ДВ, бр. 16 от 2009 г., в сила от 27.02.2009 г.)

8. (нова - ДВ, бр. 83 от 2008 г., в сила от 23.09.2008 г., отм. - ДВ, бр. 16 от 2009 г., в сила от 27.02.2009 г.)

9. (предишна т. 1 - ДВ, бр. 83 от 2008 г., в сила от 23.09.2008 г.) планира, организира и контролира експлоатацията на почивната база и хотелите, предоставени на агенцията;

10. (предишна т. 2 - ДВ, бр. 83 от 2008 г., в сила от 23.09.2008 г.) осигурява дейността по категоризирането на туристическите обекти, предоставени на агенцията;

11. (предишна т. 3 - ДВ, бр. 83 от 2008 г., в сила от 23.09.2008 г.) осъществява цялостната организация по хотелиерската и ресторантьорската дейност съгласно изискванията на нормативните актове;

12. (доп. - ДВ, бр. 100 от 2004 г., в сила от 01.12.2004 г., изм. - ДВ, бр. 30 от 2007 г., изм. - ДВ, бр. 65 от 2008 г., в сила от 01.08.2008 г., предишна т. 4 - ДВ, бр. 83 от 2008 г., в сила от 23.09.2008 г., изм. - ДВ, бр. 16 от 2009 г., в сила от 27.02.2009 г.) ръководи и организира дейността на центрове за индивидуално социално обслужване, чието финансово осигуряване е от бюджета на Министерството на отбраната, и на създадените по законоустановения ред към тях центрове за работа с деца на военнослужещи и граждански лица, ведомствени детски градини и домове за пенсионирани военнослужещи и граждански лица от Министерството на отбраната и Българската армия;

13. (предишна т. 5 - ДВ, бр. 83 от 2008 г., в сила от 23.09.2008 г.) организира отдиха на личния състав на Министерството на отбраната и на Българската армия, както и на лицата, които по силата на нормативен акт имат право да ползват базата на Министерството на отбраната;

14. (доп. - ДВ, бр. 100 от 2004 г., в сила от 01.12.2004 г., изм. - ДВ, бр. 65 от 2008 г., в сила от 01.08.2008 г., предишна т. 6 - ДВ, бр. 83 от 2008 г., в сила от 23.09.2008 г.) организира ползването на почивната база, жилищния фонд и хотелите за провеждане на мероприятия по линия на международното сътрудничество на Министерството на отбраната;

15. (изм. - ДВ, бр. 65 от 2008 г., в сила от 01.08.2008 г., предишна т. 7 - ДВ, бр. 83 от 2008 г., в сила от 23.09.2008 г., изм. - ДВ, бр. 16 от 2009 г., в сила от 27.02.2009 г.) реализира чрез центровете за индивидуално социално обслужване управлението на гарнизонните военни клубове, информационни кампании за подбор на кадрови войници и подпомага социалната адаптация на освободените от кадрова военна служба от Министерството на отбраната и Българската армия, провежда в гарнизонните клубове културно-образователни програми, подпомага дейността на военно-патриотичните организации;

16. (нова - ДВ, бр. 16 от 2009 г., в сила от 27.02.2009 г.) съхранява техническите досиета на имотите от жилищния фонд на Министерството на отбраната в съответните териториални дирекции;

17. (нова - ДВ, бр. 16 от 2009 г., в сила от 27.02.2009 г.) осъществява настаняването на кадровите военнослужещи и гражданските лица в имотите от жилищния фонд на Министерството на отбраната;

18. (нова - ДВ, бр. 16 от 2009 г., в сила от 27.02.2009 г.) прави предложения за ремонт и обзавеждане на жилищата от жилищния фонд на Министерството на отбраната;

19. (нова - ДВ, бр. 16 от 2009 г., в сила от 27.02.2009 г.) организира дейността по разпореждане с имотите от жилищния фонд на Министерството на отбраната в териториалните дирекции.

(2) (Нова - ДВ, бр. 65 от 2008 г., в сила от 01.08.2008 г.) Териториалните дирекции в състава на Главна дирекция "Управление на социалните дейности" пряко осъществяват дейностите по ал. 1 и управляват предоставените на агенцията имоти при следния териториален обхват:

1. Териториална дирекция София - София-град, София-област, Перник, Кюстендил и Благоевград;

2. Териториална дирекция Плевен - област Плевен, Ловеч, Монтана, Видин, Русе, Велико Търново, Габрово, Враца;

3. Териториална дирекция Варна - Варна, Шумен, Разград, Добрич, Силистра и Търговище;

4. Териториална дирекция Бургас - Бургас, Сливен, Ямбол и Кърджали;

5. Териториална дирекция Пловдив - Пловдив, Хасково, Стара Загора, Смолян и Пазарджик.

 

Чл. 15а. (Нов - ДВ, бр. 30 от 2007 г.) Дирекция "Социални програми":

1. (нова - ДВ, бр. 83 от 2008 г., в сила от 23.09.2008 г., изм. - ДВ, бр. 16 от 2009 г., в сила от 27.02.2009 г.) осигурява дейността на Военния телевизионен канал в съответствие с информационната политика на министерството и приоритетите му в социалната, културно-образователната и военно-патриотичната дейност;

2. (предишна т. 1 - ДВ, бр. 83 от 2008 г., в сила от 23.09.2008 г.) планира и осъществява: чрез реализация на карти ползването на почивки за летен и зимен отдих в почивните бази на агенцията и в специализираното детско и средношколско летовище; безвалутен обмен на почиващи; групови и индивидуални почивки в страната и в чужбина, в т.ч. по програма "CLIMS"; мероприятия, организирани по искане на ръководни длъжностни лица от Министерството на отбраната, Генералния щаб на Българската армия и структурите на подчинение на министъра на отбраната, както и безплатни почивки за кадровите военнослужещи, участвали в международни операции и мисии, и за членовете на техните семейства;

3. (предишна т. 2 - ДВ, бр. 83 от 2008 г., в сила от 23.09.2008 г.) изгражда и поддържа резервационна система от база данни за всички обекти в агенцията;

4. (предишна т. 3 - ДВ, бр. 83 от 2008 г., в сила от 23.09.2008 г.) предлага и осигурява извършването на допълнителни услуги;

5. (предишна т. 4 - ДВ, бр. 83 от 2008 г., в сила от 23.09.2008 г.) участва в изготвянето на договорите за туристически услуги;

6. (предишна т. 5 - ДВ, бр. 83 от 2008 г., в сила от 23.09.2008 г.) изготвя рекламни и информационни материали за дейността на агенцията;

7. (предишна т. 6 - ДВ, бр. 83 от 2008 г., в сила от 23.09.2008 г.) изготвя месечни отчети за изпълнението на договорите, отнасящи се до дейността на дирекцията;

8. (предишна т. 7 - ДВ, бр. 83 от 2008 г., в сила от 23.09.2008 г.) организира изпълнението на решенията на Отрасловия съвет за социално сътрудничество и осъществява връзките със синдикалните организации във въоръжените сили;

9. (предишна т. 8 - ДВ, бр. 83 от 2008 г., в сила от 23.09.2008 г.) извършва дейности по подпомагане на военнослужещите, гражданските лица, военноинвалидите, военнопострадалите и пенсионираните военнослужещи и по изпълнението на програмите за интегриране на личния състав от малцинствата във въоръжените сили;

10. (нова - ДВ, бр. 65 от 2008 г., в сила от 01.08.2008 г., предишна т. 9 - ДВ, бр. 83 от 2008 г., в сила от 23.09.2008 г.) проучва, анализира и прогнозира развитието на социалния туризъм и предлага на изпълнителния директор решения за ефективното използване на базите;

11. (нова - ДВ, бр. 65 от 2008 г., в сила от 01.08.2008 г., предишна т. 10 - ДВ, бр. 83 от 2008 г., в сила от 23.09.2008 г.) организира и методически подпомага културно-образователната дейност, военно-патриотичното възпитание и дейността по социалната адаптация на освободените от кадрова военна служба;

12. (нова - ДВ, бр. 65 от 2008 г., в сила от 01.08.2008 г., предишна т. 11 - ДВ, бр. 83 от 2008 г., в сила от 23.09.2008 г., изм. - ДВ, бр. 16 от 2009 г., в сила от 27.02.2009 г.) методически подпомага дейността на центровете за индивидуално социално обслужване и създадените към тях центрове за работа с деца, ведомствени детски градини и домове за пенсионирани военнослужещи и граждански лица от Министерството на отбраната и Българската армия;

13. (нова - ДВ, бр. 65 от 2008 г., в сила от 01.08.2008 г., предишна т. 12 - ДВ, бр. 83 от 2008 г., в сила от 23.09.2008 г.) създава и поддържа Централен регистър на военноинвалидите и военнопострадалите;

14. (нова - ДВ, бр. 65 от 2008 г., в сила от 01.08.2008 г., предишна т. 13 - ДВ, бр. 83 от 2008 г., в сила от 23.09.2008 г.) осъществява връзките с военно-патриотичните съюзи и организации;

15. (нова - ДВ, бр. 65 от 2008 г., в сила от 01.08.2008 г., предишна т. 14 - ДВ, бр. 83 от 2008 г., в сила от 23.09.2008 г., отм. - ДВ, бр. 16 от 2009 г., в сила от 27.02.2009 г.)

16. (нова - ДВ, бр. 65 от 2008 г., в сила от 01.08.2008 г., предишна т. 15 - ДВ, бр. 83 от 2008 г., в сила от 23.09.2008 г., отм. - ДВ, бр. 16 от 2009 г., в сила от 27.02.2009 г.)

 

Чл. 15б. (Нов - ДВ, бр. 117 от 2002 г., изм. - ДВ, бр. 9 от 2004 г., изм. - ДВ, бр. 30 от 2007 г., изм. - ДВ, бр. 65 от 2008 г., в сила от 01.08.2008 г., изм. - ДВ, бр. 16 от 2009 г., в сила от 27.02.2009 г.) Дирекция "Инвестиционна и експлоатационна дейност":

1. планира, организира и координира всички дейности във връзка с подготовката и провеждането на процедури по възлагане на обществени поръчки;

2. осигурява изпращането в нормативноустановените срокове на информацията, свързана с обществените поръчки, до Агенцията по обществени поръчки и до "Държавен вестник";

3. поддържа регистър на сключените договори за обществени поръчки в агенцията;

4. проучва необходимостта от ново строителство, реконструкции, основни ремонти;

5. изработва и предлага за одобряване поименни списъци за придобиване на дълготрайни материални активи (ново строителство, обзавеждане и оборудване), проектиране, реконструкции и основни ремонти;

6. изготвя техническите задания за възлагане на проектиране и строителство на нови обекти и реконструкция на съществуващите;

7. организира фактическото приемане на предоставените за управление имоти;

8. участва при възлагането на кадастралното заснемане и оценяване на имотите;

9. организира премахването на негодните за ползване сгради;

10. поддържа регистър на имотите на агенцията;

11. участва в бракуването на дълготрайни материални активи - собственост на агенцията;

12. (нова - ДВ, бр. 65 от 2008 г., в сила от 01.08.2008 г., отм. - ДВ, бр. 16 от 2009 г., в сила от 27.02.2009 г.)

13. (нова - ДВ, бр. 65 от 2008 г., в сила от 01.08.2008 г., отм. - ДВ, бр. 16 от 2009 г., в сила от 27.02.2009 г.)

14. (нова - ДВ, бр. 65 от 2008 г., в сила от 01.08.2008 г., отм. - ДВ, бр. 16 от 2009 г., в сила от 27.02.2009 г.)

15. (нова - ДВ, бр. 65 от 2008 г., в сила от 01.08.2008 г., отм. - ДВ, бр. 16 от 2009 г., в сила от 27.02.2009 г.)

 

Чл. 15в. (Нов - ДВ, бр. 16 от 2009 г., в сила от 27.02.2009 г.) Дирекция "Служебни жилища и имоти":

1. изготвя и представя за обявяване от министъра на отбраната списък на картотекираните лица и контролира настаняването на кадровите военнослужещи и гражданските лица в имотите от жилищния фонд на Министерството на отбраната;

2. поддържа регистър на сключените договори с наематели на имоти от жилищния фонд на Министерството на отбраната;

3. организира кадастралното заснемане, актуване и оценяване на имотите, предоставени за управление на агенцията;

4. отговаря за комплектуването на техническите досиета на имотите от жилищния фонд на Министерството на отбраната с необходимите документи;

5. поддържа отделни регистри на имотите от жилищния фонд на Министерството на отбраната и на имотите извън жилищния фонд, предоставени за управление на агенцията.

 

Чл. 15г. (Нов - ДВ, бр. 56 от 2000 г., изм. - ДВ, бр. 68 от 2002 г., в сила от 01.08.2002 г., изм. - ДВ, бр. 117 от 2002 г., предишен текст на чл. 15а, изм. - ДВ, бр. 30 от 2007 г., предишен чл. 15в - ДВ, бр. 16 от 2009 г., в сила от 27.02.2009 г.) Дирекция "Национален армейски спортен център":

1. (изм. - ДВ, бр. 68 от 2002 г., в сила от 01.08.2002 г.) участва в осъществяването на физическата подготовка и спортната дейност в Министерството на отбраната и в Българската армия;

2. (предишна т. 5 - ДВ, бр. 25 от 2001 г., в сила от 01.04.2001 г., доп. - ДВ, бр. 68 от 2002 г., в сила от 01.08.2002 г.) организира ползването на спортната база за провеждане на спортни мероприятия на Министерството на отбраната и Българската армия и спортно-възстановителната дейност на личния състав;

3. (изм. - ДВ, бр. 68 от 2002 г., в сила от 01.08.2002 г.) организира експлоатацията на спортните имоти;

4. (нова - ДВ, бр. 9 от 2004 г., изм. - ДВ, бр. 30 от 2007 г.) изготвя месечни отчети и годишен доклад и осъществява контрол по изпълнението на договорите, отнасящи се до дейността на дирекцията;

5. (нова - ДВ, бр. 100 от 2004 г., в сила от 01.12.2004 г., изм. - ДВ, бр. 30 от 2007 г.) осъществява ръководството и осигурява дейността на Националната спортна рота;

6. (нова - ДВ, бр. 30 от 2007 г.) организира и провежда спортно-възстановителни програми за кадровите военнослужещи в почивните и спортните бази на агенцията по график.

 

Чл. 16. (Изм. - ДВ, бр. 56 от 2000 г., изм. - ДВ, бр. 68 от 2002 г., в сила от 01.08.2002 г., изм. - ДВ, бр. 117 от 2002 г., изм. - ДВ, бр. 100 от 2004 г., в сила от 01.12.2004 г., изм. - ДВ, бр. 30 от 2007 г.) Конкретни задачи за изпълнение на функциите на агенцията по чл. 2, ал. 2 се възлагат от министъра на отбраната.

 

Чл. 17. Изпълнителният директор на агенцията дава задължителни указания в рамките на своята компетентност за осигуряване изпълнението на актовете и разпорежданията на министъра на отбраната във връзка с дейността на агенцията.

 

Чл. 18. Непосредственото ръководство на дирекциите в агенцията се осъществява от техните директори, които носят отговорност за точното и срочното изпълнение на конкретните задачи при осъществяване на своите функции.

 

Глава четвърта.
ФИНАНСОВА ДЕЙНОСТ

Чл. 19. Приходите от собствена дейност на агенцията се набират от:

1. (изм. - ДВ, бр. 68 от 2002 г., в сила от 01.08.2002 г.) туристически дейности;

2. транспортна дейност;

3. рехабилитационни и балнеологични услуги;

4. спортно-увеселителни услуги;

5. екскурзии и развлечения с опознавателен характер;

6. (доп. - ДВ, бр. 25 от 2001 г., в сила от 01.04.2001 г., доп. - ДВ, бр. 68 от 2002 г., в сила от 01.08.2002 г.) отдаване под наем на недвижими имоти и имущество и съвместна дейност;

7. дарения и помощи;

8. други услуги, способстващи за развитието на туризма.

9. (нова - ДВ, бр. 56 от 2000 г.) спортни мероприятия;

10. (нова - ДВ, бр. 117 от 2002 г.) приходи от международни проекти и програми;

11. (нова - ДВ, бр. 25 от 2001 г., в сила от 01.04.2001 г., предишна т. 10 - ДВ, бр. 117 от 2002 г.) други дейности, които не са забранени със закон.

 

Чл. 20. Приходите от собствената дейност и бюджетната субсидия се разходват за покриване на одобрените разходи за:

1. издръжка на агенцията;

2. основни ремонти на базата, управлявана от агенцията;

3. закупуване на дълготрайни активи;

4. (доп. - ДВ, бр. 68 от 2002 г., в сила от 01.08.2002 г.) част от фактическата издръжка на леглови ден за осигуряване отдиха на личния състав на Министерството на отбраната и Българската армия, на офицерите и сержантите от запаса и на военноинвалидите;

5. (отм. - ДВ, бр. 56 от 2000 г.)

6. застраховане на застроени имоти, включени в агенцията.

 

Глава пета.
ОРГАНИЗАЦИЯ НА РАБОТАТА В АГЕНЦИЯТА (НОВА - ДВ, БР. 25 ОТ 2001 Г., В СИЛА ОТ 01.04.2001 Г.)

Чл. 21. (Нов - ДВ, бр. 25 от 2001 г., в сила от 01.04.2001 г.) Работното време на служителите на агенцията е от 9,00 до 17,30 ч. с обедна почивка от 12,00 до 12,30 ч.

 

Чл. 22. (Нов - ДВ, бр. 25 от 2001 г., в сила от 01.04.2001 г.) (1) Документите, изпратени до агенцията, се завеждат във входящ регистър, като се отбелязва датата на получаването им.

(2) При завеждането на документите се извършва проверка за наличието на посочените материали и се образува служебна преписка.

 

Чл. 23. (Нов - ДВ, бр. 25 от 2001 г., в сила от 01.04.2001 г.) (1) Служебните преписки се разпределят от изпълнителния директор с резолюция до съответните ръководители на административните звена. Адресатите на преписките се отбелязват във входящия регистър.

(2) Резолюцията на изпълнителния директор съдържа указания, срок за изпълнение, дата и подпис. При възлагане на преписката на повече от един ръководител на административно звено се посочва отговорният от тях.

(3) Ръководителите на административните звена възлагат с резолюция изпълнението на служебните преписки на съответен служител или служители, като в последния случай се определя отговорният от тях.

(4) Служебните преписки се разпределят веднага след постъпването им в агенцията.

 

Чл. 24. (Нов - ДВ, бр. 25 от 2001 г., в сила от 01.04.2001 г.) Изходящите от агенцията материали се съставят в 2 екземпляра. Вторият екземпляр съдържа инициалите и подписа на служителя, изготвил документа, и на ръководителя на съответното административно звено, като се посочва датата.

 

Чл. 25. (Нов - ДВ, бр. 25 от 2001 г., в сила от 01.04.2001 г., изм. - ДВ, бр. 9 от 2004 г.) За образцово изпълнение на служебните си задължения служителите от агенцията могат да бъдат награждавани от изпълнителния директор с отличия и с парични или предметни награди. Стойността на паричната или предметната награда не може да надвишава размера на основната заплата на служителя.

 

Чл. 26. (Нов - ДВ, бр. 30 от 2007 г.) (1) Главният секретар на агенцията организира работата с предложенията и сигналите, получени по реда на глава осма от Административнопроцесуалния кодекс.

(2) Предложенията и сигналите могат да бъдат писмени или устни, да бъдат подадени лично или чрез упълномощен представител, по телефон, телеграф, телекс, факс или по електронна поща.

(3) Подадените предложения и сигнали се регистрират от определен със заповед на изпълнителния директор служител в дирекция "Административно-правно и информационно обслужване".

(4) При необходимост предложението или сигналът да се подаде писмено или да отговаря на определени изисквания служителят дава на подателя съответни разяснения.

(5) Анонимни предложения или сигнали, както и сигнали, отнасящи се до нарушения, извършени преди повече от две години, не се регистрират.

(6) Предложенията и сигналите, които не са от компетентност на изпълнителния директор на агенцията, се препращат в 7-дневен срок на компетентния орган. За препращането се уведомява подателят на предложението или сигнала.

 

Чл. 27. (Нов - ДВ, бр. 30 от 2007 г.) Изпълнителният директор се произнася с решение по предложението или сигнала в сроковете по чл. 118 и 121 от Административнопроцесуалния кодекс.

 

Чл. 28. (Нов - ДВ, бр. 30 от 2007 г.) Приемното време на изпълнителния директор за изслушване на граждани и представители на организации относно предложения и сигнали се оповестява на общодостъпно място в агенцията.

 

Заключителни разпоредби

Параграф единствен. Устройственият правилник се приема на основание чл. 55 от Закона за администрацията.

 

Преходни и Заключителни разпоредби
КЪМ ПОСТАНОВЛЕНИЕ № 58 НА МИНИСТЕРСКИЯ СЪВЕТ ОТ 8 МАРТ 2001 Г. ЗА ИЗМЕНЕНИЕ И ДОПЪЛНЕНИЕ НА НОРМАТИВНИ АКТОВЕ НА МИНИСТЕРСКИЯ СЪВЕТ

(ОБН. - ДВ, БР. 25 ОТ 2001 Г., В СИЛА ОТ 01.04.2001 Г.)

§ 12. (1) Трудовите правоотношения на работниците и служителите от реорганизираните организационни структури и административни звена да се уредят в съответствие с чл. 123 от Кодекса на труда, а в случаите на намаляване на числеността на персонала - в съответствие с чл. 328, ал. 1, т. 2 от Кодекса на труда.

(2) Служебните правоотношения на държавните служители от реорганизираните организационни структури и административни звена да се уредят в съответствие със Закона за държавния служител.

(3) Служебните правоотношения на кадровите военнослужещи от реорганизираните организационни структури и административни звена да се уредят в съответствие със Закона за отбраната и въоръжените сили на Република България и Правилника за кадрова военна служба, приет с Постановление № 277 на Министерския съвет от 2000 г. (ДВ, бр. 2 от 2001 г.).

 

§ 13. Необходимите средства за изпълнение на постановлението се осигуряват в рамките на бюджета на Министерството на отбраната за съответната година.

 

§ 14. Постановлението влиза в сила от 1 април 2001 г.

 

Преходни и Заключителни разпоредби
КЪМ ПОСТАНОВЛЕНИЕ № 216 НА МИНИСТЕРСКИЯ СЪВЕТ ОТ 2 ОКТОМВРИ 2001 Г. ЗА ИЗМЕНЕНИЕ И ДОПЪЛНЕНИЕ НА НОРМАТИВНИ АКТОВЕ НА МИНИСТЕРСКИЯ СЪВЕТ

(ОБН. - ДВ, БР. 87 ОТ 2001 Г., В СИЛА ОТ 15.10.2001 Г.)

§ 7. (1) Трудовите правоотношения на работниците и служителите от реорганизираните организационни структури и административни звена се уреждат в съответствие с чл. 123 от Кодекса на труда, а в случаите на намаляване на числеността на персонала - в съответствие с чл. 328, ал. 1, т. 2 от Кодекса на труда.

(2) Служебните правоотношения на държавните служители от реорганизираните организационни структури и административни звена се уреждат в съответствие със Закона за държавния служител.

(3) Служебните правоотношения на кадровите военнослужещи от реорганизираните организационни структури и административни звена се уреждат в съответствие със Закона за отбраната и въоръжените сили на Република България и Правилника за кадрова военна служба, приет с Постановление № 277 на Министерския съвет от 2000 г. (ДВ, бр. 2 от 2001 г.).

 

§ 8. Постановлението влиза в сила от 15 октомври 2001 г.

 

Заключителни разпоредби
КЪМ ПОСТАНОВЛЕНИЕ № 294 ОТ 4 НОЕМВРИ 2004 Г. ЗА ИЗМЕНЕНИЕ И ДОПЪЛНЕНИЕ НА НОРМАТИВНИ АКТОВЕ НА МИНИСТЕРСКИЯ СЪВЕТ

(ОБН. - ДВ, БР. 100 ОТ 2004 Г.)

§ 9. Постановлението влиза в сила от 1 декември 2004 г.

 

§ 10. Необходимите средства за изпълнение на постановлението се осигуряват в рамките на бюджета на Министерството на отбраната за съответната година.

 

Заключителни разпоредби
КЪМ ПОСТАНОВЛЕНИЕ № 67 ОТ 30 МАРТ 2007 Г. ЗА ИЗМЕНЕНИЕ И ДОПЪЛНЕНИЕ НА НОРМАТИВНИ АКТОВЕ НА МИНИСТЕРСКИЯ СЪВЕТ

(ОБН. - ДВ, БР. 30 ОТ 2007 Г.)

§ 4. (1) Трудовите правоотношения на работниците и служителите от административните звена, чиято численост се намалява, се уреждат в съответствие с чл. 328, ал. 1, т. 2 от Кодекса на труда.

(2) Служебните правоотношения на държавните служители от административните звена, чиято численост се намалява, се уреждат в съответствие с чл. 106, ал. 1, т. 2 от Закона за държавния служител.

(3) Служебните правоотношения на кадровите военнослужещи от преструктурираните административни звена се уреждат в съответствие със Закона за отбраната и въоръжените сили на Република България и Правилника за кадрова военна служба, приет с Постановление № 277 на Министерския съвет от 2000 г. (обн., ДВ, бр. 2 от 2001 г.; изм. и доп., бр. 61 от 2002 г., бр. 33 от 2003 г., бр. 37 от 2004 г., бр. 40 от 2005 г. и бр. 40 от 2006 г.).

 

§ 5. Необходимите средства за изпълнение на постановлението се осигуряват в рамките на бюджета на Министерството на отбраната за съответната година.

 

§ 6. Изпълнението на постановлението се възлага на министъра на отбраната.

 

Преходни и Заключителни разпоредби
КЪМ ПОСТАНОВЛЕНИЕ № 167 ОТ 11 ЮЛИ 2008 Г. ЗА ПРИЕМАНЕ НА УСТРОЙСТВЕН ПРАВИЛНИК НА МИНИСТЕРСТВОТО НА ОТБРАНАТА

(ОБН. - ДВ, БР. 65 ОТ 2008 Г., В СИЛА ОТ 01.08.2008 Г.)

§ 9. Дейността, архивът, както и правата и задълженията по договорите, сключени във връзка с дейността на Изпълнителна агенция "Държавна собственост на Министерството на отбраната", се поемат от Министерството на отбраната по отношение управлението и разпореждането с движимите вещи и недвижимите имоти - държавна собственост, необходимостта от които за Министерството на отбраната е отпаднала, а от Изпълнителна агенция "Социални дейности на Министерството на отбраната" - по отношение управлението на жилищния фонд на Министерството на отбраната.

 

§ 10. Дейността, архивът, както и правата и задълженията по договорите, сключени във връзка с дейността на Изпълнителна агенция "Военни клубове и информация", се поемат от Изпълнителна агенция "Социални дейности на Министерството на отбраната" по отношение управлението на военните клубове и осъществяването на културно-възпитателна и военно-патриотична дейност.

. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

 

§ 15. Постановлението влиза в сила от 1 август 2008 г.

 

Заключителни разпоредби
КЪМ ПОСТАНОВЛЕНИЕ № 228 ОТ 16 СЕПТЕМВРИ 2008 Г. ЗА ИЗМЕНЕНИЕ И ДОПЪЛНЕНИЕ НА НОРМАТИВНИ АКТОВЕ НА МИНИСТЕРСКИЯ СЪВЕТ

(ОБН. - ДВ, БР. 83 ОТ 2008 Г., В СИЛА ОТ 23.09.2008 Г.)

§ 8. Постановлението влиза в сила от деня на обнародването му в "Държавен вестник" с изключение на § 3, който влиза в сила от 1 август 2008 г.

 

Преходни и Заключителни разпоредби
КЪМ ПОСТАНОВЛЕНИЕ № 43 ОТ 19 ФЕВРУАРИ 2009 Г. ЗА ИЗМЕНЕНИЕ И ДОПЪЛНЕНИЕ НА НОРМАТИВНИ АКТОВЕ НА МИНИСТЕРСКИЯ СЪВЕТ

(ОБН. - ДВ, БР. 16 ОТ 2009 Г., В СИЛА ОТ 27.02.2009 Г.)

§ 13. Постановлението влиза в сила от деня на обнародването му в "Държавен вестник".

 

Приложение към чл. 11, ал. 3
Приложение към чл. 11, ал. 3

(Ново - ДВ, бр. 9 от 2004 г., изм. и доп. - ДВ, бр. 100 от 2004 г., в сила от 01.12.2004 г., изм. - ДВ, бр. 30 от 2007 г., изм. - ДВ, бр. 65 от 2008 г., в сила от 01.08.2008 г., изм. - ДВ, бр. 83 от 2008 г., в сила от 23.09.2008 г., изм. - ДВ, бр. 16 от 2009 г., в сила от 27.02.2009 г.)

Обща численост на персонала в организационните структури и административните звена в агенцията - 773 щатни бройки
 

Изпълнителен директор 1
Заместник изпълнителен директор 2
Главен секретар 1
Звено по сигурността на информацията 3
Финансови контрольори 3
Звено за вътрешен одит 3
Обща администрация 65
в т.ч.:  
Дирекция "Административно-правно и информационно обслужване" 46
Дирекция "Финансово-стопански дейности" 19
Специализирана администрация 695
в т.ч.:  
Главна дирекция "Управление на социалните дейности" 529
Дирекция "Социални програми" 57
Дирекция "Инвестиционна и експлоатационна дейност" 17
Дирекция "Служебни жилища и имоти" 12
Дирекция "Национален армейски спортен център" 80

 

Предложи
корпоративна публикация
ММС Инк. ЕООД Официален дистрибутор на Daikin-Япония. Лидер в производството на климатична техника.
Венто - К ООД Проектиране, изграждане, монтаж и продажба на вентилационни и климатични системи.
Кооперативна охранителна фирма ООД КОФ ООД е специализирано дружество за комплексна охрана.
Резултати | Архив