ПОСТАНОВЛЕНИЕ № 100 ОТ 4 МАЙ 2006 Г. ЗА ИЗМЕНЕНИЕ И ДОПЪЛНЕНИЕ НА НОРМАТИВНИ АКТОВЕ НА МИНИСТЕРСКИЯ СЪВЕТ

ПОСТАНОВЛЕНИЕ № 100 ОТ 4 МАЙ 2006 Г. ЗА ИЗМЕНЕНИЕ И ДОПЪЛНЕНИЕ НА НОРМАТИВНИ АКТОВЕ НА МИНИСТЕРСКИЯ СЪВЕТ

Обн. ДВ. бр. от 16 Май 2006г.
МИНИСТЕРСКИЯТ СЪВЕТ
ПОСТАНОВИ:
§ 1. В (обн., ДВ, бр. 72 от 1999 г.; изм. и доп., бр. 98 и 112 от 1999 г., бр. 39 и 56 от 2000 г., бр. 18, 22, 24, 25, 64 и 87 от 2001 г., бр. 9, 68 и 117 от 2002 г., бр. 75 от 2003 г., бр. 9 и 100 от 2004 г. и бр. 51 и 103 от 2005 г.) се правят следните изменения и допълнения:
1. В :
а) алинея 6 се изменя така:
"(6) Предоставя на служба "Сигурност - военна полиция и военно контраразузнаване" - София, за изпълнение на функциите й недвижими имоти - публична държавна собственост, посочени в приложение № 5а.";
б) алинеи 7 и 8 се отменят.
2. Създава се :
"Приложение № 5а към чл. 3, ал. 6
Държавни имоти, предоставени на служба "Сигурност - военна полиция и военно контраразузнаване" - София
1. Част от урегулиран поземлен имот от кв. 141, местността "Подуяне - център", по плана на София, ул. Черковна 90, с площ 8031 кв. м, застроен с 5 сгради с обща застроена площ 3445,71 кв. м.
2. Поземлен имот пл. № 1560 - Гребна база "Панчарево", с. Панчарево, местността "Панчаревско езеро", с площ 13 000 кв. м, застроен с 5 сгради с обща застроена площ 1502 кв. м.
3. Част от урегулиран поземлен имот, част от кв. 34, парцел I по регулационния план на район "Изгрев", Бургас, бул. Стефан Стамболов 79, с площ 8250 кв. м, застроен с 5 сгради с обща застроена площ 1500 кв. м.
4. Поземлен имот № 000057 по карта за възстановена собственост на землище - кв. Галата, община Варна, област Варна, с площ 51 537 кв. м, застроен с 14 сгради и 4 съоръжения с обща застроена площ 2413,86 кв. м.
5. Урегулиран поземлен имот VI от кв. 50в по плана на София, бул. Подп. Калитин 21, с площ 8475,809 кв. м, застроен с 10 сгради с обща застроена площ 1343,43 кв. м.
6. Урегулиран поземлен имот Х от кв. 50 по плана на София, бул. Ген. Столетов 23А, с площ 2091,145 кв. м, застроен с 6 сгради с обща застроена площ 523,77 кв. м.
7. Поземлен имот № 1452 от кв. 617а по плана на Плевен, бул. Георги Кочев 4, с площ 2183,57 кв. м, застроен с две сгради с обща застроена площ 776,46 кв. м.
8. Поземлен имот № 1453 от кв. 617а по плана на Плевен, бул. Георги Кочев 4, с площ 10 642,54 кв. м, застроен с 18 сгради с обща застроена площ 4190,40 кв. м.
9. Поземлен имот № 000633 в землището на язовир "Искър", местността "Ушите", район "Панчарево", Столична община, с площ 14 034 кв. м, застроен с 4 сгради, с обща застроена площ 183,166 кв. м и едно съоръжение."
3. В се правят следните изменения:
а) в наименованието числото "8062" се заменя с "8059";
б) в т. 1 числото "462" се заменя с "400";
в) в т. 7 числото "1332" се заменя с "1391".
§ 2. В , приет с Постановление № 265 на Министерския съвет от 1999 г. (обн., ДВ, бр. 6 от 2000 г.; изм. и доп., бр. 56 от 2000 г., бр. 25, 64 и 87 от 2001 г. и бр. 9 и 100 от 2004 г.), се правят следните изменения и допълнения:
1. В :
а) точка 6 се изменя така:
"6. утвърждава длъжностното разписание и поименното разписание на длъжностите в агенцията;"
б) точка 8 се изменя така:
"8. издава вътрешни правила за работната заплата на държавните служители в рамките на средната месечна брутна работна заплата на агенцията за съответния период;".
2. В се създава т. 8:
"8. утвърждава длъжностните характеристики на служителите в агенцията."
3. се изменя така:
"Чл. 9а. Служителят по сигурността на информацията е пряко подчинен на изпълнителния директор, ръководи звеното по сигурността на информацията и изпълнява задачите, възложени му със Закона за защита на класифицираната информация и с нормативните актове по прилагането му."
4. Създава се :
"Чл. 9б. (1) Финансовите контрольори осъществяват предварителен контрол за законосъобразност на всички документи и действия, свързани с финансовата дейност, преди вземане на решение за поемане на задължение и извършване на разход.
(2) Финансовите контрольори са пряко подчинени на изпълнителния директор."
5. В числото "462" се заменя с "400".
6. се изменя така:
"Чл. 12. Общата администрация на агенцията е организирана в дирекция "Административно-правно, финансово-счетоводно и информационно обслужване"."
7. В се изменят така:
"1. дирекция "Управление и разпореждане с недвижими имоти";
2. дирекция "Съхранение и разпореждане с движими вещи"."
8. се изменя така:
"Чл. 14. (1) Дирекция "Административно-правно, финансово-счетоводно и информационно обслужване":
1. осигурява административното обслужване на агенцията, гражданите и юридическите лица;
2. осигурява правното обслужване на агенцията, като:
а) осъществява процесуалното представителство на агенцията и изпълнителния директор пред органите на съдебната власт и пред други държавни органи;
б) обобщава и анализира състоянието на заведените от и срещу агенцията и изпълнителния директор дела;
в) дава становища относно изпълнението на влезли в сила съдебни решения и съгласува за законосъобразност издадените във връзка с това заповеди;
г) осъществява необходимите правни действия във връзка със събиране вземанията на агенцията;
д) подготвя или съгласува за законосъобразност актовете на изпълнителния директор, договорите, по които страна е агенцията, и изходящата кореспонденция на агенцията;
е) изготвя становища по проекти на нормативни актове, касаещи дейността на агенцията;
ж) подпомага дирекциите от специализираната администрация при подготвянето и провеждането на процедури по продажба и отдаване под наем на недвижими имоти, продажба на движими вещи и възлагане на обществени поръчки;
3. осъществява организацията по набирането и подбора на персонала и процеса по назначаване на служителите в агенцията, като:
а) подготвя всички актове, свързани с възникването, изменянето и прекратяването на служебните и трудовите правоотношения, и ги отразява в информационна система за управление на човешките ресурси;
б) изготвя, актуализира и предлага за утвърждаване длъжностното разписание и поименното разписание на длъжностите в агенцията;
в) планира и организира обучението и развитието на персонала, като предлага и реализира програми за обучение и професионална квалификация на служителите;
г) участва в дейността по разработване и актуализиране на длъжностните характеристики;
д) организира дейността по оценяване изпълнението на длъжността на служителите и заплащане на труда;
е) изготвя становища по въпроси, свързани с управлението на човешките ресурси;
ж) извършва анкети и проучвания сред служителите от администрацията с цел подобряване условията на труд;
4. осигурява информационна, техническа и технологична обезпеченост на агенцията;
5. участва в организацията на обучението на служителите за използване на съвременни информационни технологии;
6. изгражда, поддържа и актуализира интернет страницата на агенцията;
7. организира пропускателния режим в сградата на агенцията;
8. осъществява организацията на финансовата дейност, счетоводството и отчетността на агенцията в съответствие с изискванията на Закона за счетоводството, сметкоплана, стандартите и методическите указания по тяхното прилагане, утвърдени от министъра на финансите за бюджетните предприятия;
9. организира отчитането на приходите и разходите на агенцията по единната бюджетна класификация;
10. организира счетоводното завеждане, съхраняване и отчитане на приетите дълготрайни и краткотрайни активи в агенцията от Министерството на отбраната с акт за приемане и предаване на активите;
11. изготвя проект на бюджетна сметка на агенцията;
12. извършва данъчната регистрация на агенцията и осигурява разчитането с дължимите данъци, социалноосигурителни вноски, такси и други държавни вземания;
13. организира извършването на инвентаризация по ред и в срокове, определени в съответните нормативни актове;
14. изготвя анализи, предлага концепции по управлението и разпореждането с недвижими имоти и движими вещи в съответствие с предмета на дейност на агенцията и осъществява контрол по изпълнението им;
15. организира и осъществява деловодната дейност посредством автоматизирана информационна система, включваща система за архивиране и съхраняване на документацията, като обработва входящата и изходящата кореспонденция на агенцията;
16. организира разработването на маркетинговата стратегия на агенцията по отношение на недвижими имоти и движими вещи, като:
а) извършва постоянен и непосредствен мониторинг на пазарните условия за реализация на недвижими имоти и движими вещи;
б) разработва предложения за ценообразуване на базата на анализ на възможностите за реализация при съществуващите пазарни условия, компоненти и други;
в) разработва икономически модели за ефективност при реализацията на недвижими имоти и движими вещи, предоставени на агенцията;
17. организира дейностите по управление при кризи и отбранително-мобилизационната подготовка на агенцията в съответствие със Закона за управление при кризи и другите нормативни актове в тази област.
(2) Директорът на дирекция "Административно-правно, финансово-счетоводно и информационно обслужване" представя на изпълнителния директор ежемесечна информация за финансовото състояние на агенцията."
9. В думите "Дирекция "Недвижими имоти" се заменят с "Дирекция "Управление и разпореждане с недвижими имоти".
10. В :
а) думите "Дирекция "Движими вещи" се заменят с "Дирекция "Съхранение и разпореждане с движими вещи";
б) точка 1 се изменя така:
"1. организира приемането, съхраняването и изготвянето на първичните счетоводни документи по реда на Закона за счетоводството на приетото за съхранение излишно за Министерството на отбраната и Българската армия движимо имущество;"
в) създават се т. 7, 8 и 9:
"7. подготвя процедури за безвъзмездно предоставяне със заповед на министъра на отбраната на движими вещи - частна държавна собственост, на юридически лица на бюджетна издръжка по реда на Закона за държавната собственост и правилника за прилагането му;
8. съдейства при подготовката и извършването на инспекции по Договора за обикновените въоръжени сили в Европа - за въоръжение, бойна и специална техника, приети и съхранявани в агенцията;
9. организира възлагането на обществени поръчки за демилитаризация и унищожение на нереализираните въоръжение, бойна и специална техника с възможна двойна употреба."
11. се изменя така:
"Приложение към чл. 11, ал. 3
Обща численост на персонала в организационните структури и административните звена в агенцията - 400 щатни бройки
Изпълнителен директор 1
Главен секретар 1
Звено по сигурността на информацията 2
Финансови контрольори 2
Обща администрация 99
в т. ч.:  
дирекция "Административно-  
правно, финансово-счетоводно  
и информационно обслужване" 99
Специализирана администрация 295
в т. ч.:  
дирекция "Управление и разпо-  
реждане с недвижими имоти" 140
дирекция "Съхранение и разпо-  
реждане с движими вещи" 155"
§ 3. (1) Трудовите правоотношения на работниците и служителите от реорганизираните организационни структури и административни звена се уреждат в съответствие с , а в случаите на намаляване числеността на персонала - в съответствие с .
(2) Служебните правоотношения на държавните служители от реорганизираните организационни структури и административни звена се уреждат в съответствие с , а в случаите на съкращаване на длъжности - в съответствие с .
§ 4. Необходимите средства за изпълнение на постановлението се осигуряват в рамките на бюджета на Министерството на отбраната за съответната година.
§ 5. Изпълнението на постановлението се възлага на министъра на отбраната.
Предложи
корпоративна публикация
Бул Одит ООД Дружество за счетоводни консултации и одит.
Holiday Inn Sofia A warm "Welcome" to Sofia's newest 5 Star hotel.
Holiday Inn Sofia Добре дошли в най-новия 5-звезден хотел в София.
Резултати | Архив