Стартира "горещ" телефон за нередности в транспорта

06.07.2011 | 16:35
по статията работи:
Сигналите се приемат в рамките на работното време на администрацията, като няма да се обработват анонимни сигнали
Стартира "горещ" телефон за нередности в транспорта

Днес беше представен директния телефон 02 940 9400 и специалния интернет сайт www.transportinfo.bg , на които гражданите ще имат възможност да подават сигнали за нередности в транспорта. Те бяха представени от министъра на транспорта, информационните технологии и съобщенията Ивайло Московски.

На всички подадени сигнали ще се реагира адекватно и максимално бързо, като операторите при необходимост ще предават сигналите към други компетентни институции, каза министър Московски. Той призова всички граждани да използват телефона при основателни причини.

Системата за подаване на сигнали е създадена по инициатива на министъра и е част от предприетите мерки за подобряване на безопасността и контрола в транспорта, както и на транспортното обслужване в страната.

"Горещият" телефон дава възможност гражданите да подават сигнали, свързани с автомобилния превоз на пътници и товари, както и с железопътния и водния транспорт. До момента хората можеха да сигнализират за нередности и проблеми в различни видове транспорт и свързаните с тях администрации на различни телефонни номера. С единния телефон обажданията за отделните транспортни сектори се поемат на едно място. До момента гражданите не можеха да проследят пътя на обработка на сигналите.

Вече всеки сигнал се регистрира в централна електронна информационна система на МТИТС и във всеки момент чрез сайта www.transportinfo.bg може да се проследи неговия статус.

Когато гражданин набере телефона, гласово съобщение го насочва към конкретната транспортна сфера. След натискане на бутон - например 1, той се насочва автоматично към представител на отговорната администрация. Служителят записва имената, телефонния номер, електронния адрес и конкретния казус, след което дава входящ номер, с който жалбоподателят може да следи развитието на проверката по случая на страницата на портала и накрая да получи отговор какво е предприела администрацията, обясняват от МТИТС.

Телефонният разговор се таксува според тарифния план на оператора на жалбоподателя. Сигналите се приемат в рамките на работното време на администрацията, като няма да се обработват анонимни сигнали. Максималният срок за отговор е 30 дни.

Към момента на портала са достъпни и някои информационни услуги за пътнотранспортната обстановка в страната. Предстои включване на актуална информация от всички транспортни сектори, както и създаване на организация с други ведомства.

Оцени статията:
0/0
Коментирай
Моля, пишете на кирилица! Коментари, написани на латиница, ще бъдат изтривани.
Предложи
корпоративна публикация
РАЙС ЕООД Търговия и сервиз на офис техника.
Интерлийз ЕАД Лизинг на оборудване, транспорни средства, леки автомобили и др.
ММС Инк. ЕООД Официален дистрибутор на Daikin-Япония. Лидер в производството на климатична техника.
Резултати | Архив
  • Най-старата коневъдна ферма в света
  • Женевски конвенции
  • Премиерът Бойко Борисов се срещна с руския премиер Дмитрий Медведев в Туркменистан
  • Зимна приказка
  • Церемония по връчване на годишна международна награда „Карл Велики“
Между приятели: - На кого е кръстена дъщеря ви Гертруда? - На дядо си Пенчо. - ?!? - Беше герой на труда....
На този ден 18.04   1506 г. – Започва строителство на базиликата Свети Петър в съвременния и вид. 1599 г. – Испанският крал Филип III Испански се жени за австрийска ерцхерцогиня...