На 30 юли се създава Алианс "Българско Черноморие"

28.07.2021 | 12:05
по статията работи: econ.bg
"На 30 юли в Златни пясъци ще бъде учреден Алианс "Българско Черноморие" - най-модерната дигитална платформа www.bulgaria-blacksea.com. Това е най-голямото туристическо събитие за годината
На 30 юли се създава Алианс "Българско Черноморие"
Снимка: под лиценза на creative commons

"На 30 юли в Златни пясъци ще бъде учреден Алианс "Българско Черноморие" - най-модерната дигитална платформа www.bulgaria-blacksea.com. Това е най-голямото туристическо събитие за годината, това съобщи в "Денят започва" изпълнителният директор на Националния борд по туризъм Полина Карастоянова.

"Това е начинът, по който съвременният свят говори на международните туристически пазари. Учредява се от най-големите инвеститори по Българското Черноморие", заяви тя и допълни, че подкрепя младия бъдещ министър на туризма, който ще работи за развитието на отрасъла у нас.

Тя обаче отказа да назове неговото име.

Карастоянова коментира сигналите, които потребителите подават, че са им искани нерегламентирани такси за една или друга услуга по Черноморието и изрази надежда, че се касае за единични случаи.

"Двете страни, които трябва да имат отношение, да регулират и да предоставят услугата в туризма са от една страна държавата, а от другата - концесионерите. Смятам, че потребителите трябва да бъдат извадени от този триъгълник, който се получава и създава неудобство и негативно отношение. Най-простият начин е с предстоящите промени в законодателството с инициативата на Министерство на туризма и бранша, държавата да поеме целия бранш", предложи директорът на Националния борд по туризъм.

Тя обясни, че идеята е държавата да плаща концесионните такси на концесионера, а концесионерът да управлява услугата, за която очевидно държавата няма капацитет и ресурс. "Концесионирането или аутсорсването на определени дейности, за които администрацията няма ресурс или капацитет, е нещо интелигентно и нормално. В целия свят това се прави", подчерта Карастоянова.

По думите ѝ разликата между стойността на услугите у нас и в Гърция или Турция, например, е, че те са големи пазари и могат да си позволят да предлагат един много конкурентен туристически продукт. "България е малък пазар и ние няма да намерим тази вълшебна формула, в която ще предлагаме качествен туристически продукт за малко пари", уточни Полина Карастоянова.

Оцени статията:
0/0
Коментирай
Моля, пишете на кирилица! Коментари, написани на латиница, ще бъдат изтривани.
Предложи
корпоративна публикация
Интерлийз ЕАД Лизинг на оборудване, транспорни средства, леки автомобили и др.
SIXENSE GROUP - СИКСЕНС ГРУП SIXENSE Group е глобална компания, базирана на 5 континента, развиваща...
Свободна Безмитна Зона – Бургас АД Първокласни мултифункционални складове, митническо агентиране.
Резултати | Архив
  • Зимна приказка
  • Зимна приказка
  • Церемония по връчване на годишна международна награда „Карл Велики“
  • Най-старата коневъдна ферма в света
  • Най-старата коневъдна ферма в света
Събеседване: - Защо искате да работите при нас? - Аз съм счетоводител, с 20 години стаж, както и голям опит! - Колко преви 2+2? - А колко трябва да прави? - Кога ви е удобно да започнете?
На този ден 02.05   1494 г. – Христофор Колумб открива Ямайка. 1803 г. – САЩ купуват от Франция областта Луизиана. 1808 г. – Избухва Полуостровната война: Жителите на...