Българският туризъм ще бъде популяризиран у нас

19.10.2010 | 16:05
по статията работи:
Предвидени са и 70 рекламни карета и 40 туристически публикации в печатни медии. 1.2 млн. души предпочели да почиват у нас
Българският туризъм ще бъде популяризиран у нас

Министерство на икономиката, енергетиката и туризма (МИЕТ) стартира през декември масова рекламна кампания по 6 телевизии, 3 радиа, 11 сайта, близо 15 печатни медии и 80 билборда. Сред медиите, по които ще върви рекламата, са: БНТ, bTV и "Нова телевизия", както и по кабелните канали "Диема", "Диема 2" и "Диема фемили". Отделно от това рекламата ще върви и по радиата БНР и Дарик радио.

Предвидени са и 70 рекламни карета и 40 туристически публикации в печатни медии, както и поставянето на 80 билборда в централните части на петте най-големи града на страната и по магистралите "Тракия" и "Хемус" и други ключови междуградски пътища, информира Дневник.bg.

До края на 2011 г. чрез всички инструменти на националния маркетинг и реклама 2 млн. телевизионни зрители, 2 млн. радио слушатели, над 250 хил. читатели на вестници и специализирани издания за туризъм и над 2 млн. потребители в Интернет, трябва да бъдат запознати с възможностите за отдих в България, става ясно от информацията на МИЕТ.

Целта на кампанията ще бъде да убеди повече българи да останат да почиват в страната. Тя е част от маркетинговата комуникационна кампания на МИЕТ, която се финансира по Оперативна програма "Регионално развитие" и е на стойност около 5.5 млн. лв.

Към момента са сключени договори за 2.2 млн. лв., така че може би ще усвоим 50% от заложената сума, каза зам.-министърът на икономиката с ресор туризъм Иво Маринов. По думите му останалите средства няма да бъдат загубени и ще се използват за удължаване на кампанията. Стойността само на рекламната кампания е малко над 1 млн. лв. и изпълнител на проекта е "Консорциума Проинвент бизнес груп партнерс 3", информира Pari.bg.

Целта на комуникационната кампания, част от която са и рекламите, е броят на българите, почиващи в страната, да се увеличи с близо 10%.

По последни данни към септември за предходните 12 месеца в България са почивали близо 1.2 млн. българи - 28.5% от градското население, което се изчислява на 4.2 млн. души. От тях 67% са избрали морския туризъм, 16% - планинския, 7% - спа, уелнес и балнео, 4% - културно-исторически, 3% - еко и селски, 1% - спорт и приключенски и 2% други.

Оцени статията:
0/0
Коментирай
Моля, пишете на кирилица! Коментари, написани на латиница, ще бъдат изтривани.
Предложи
корпоративна публикация
ММС Инк. ЕООД Официален дистрибутор на Daikin-Япония. Лидер в производството на климатична техника.
Венто - К ООД Проектиране, изграждане, монтаж и продажба на вентилационни и климатични системи.
Бул Одит ООД Дружество за счетоводни консултации и одит.
Резултати | Архив
  • Премиерът Бойко Борисов се срещна с руския премиер Дмитрий Медведев в Туркменистан
  • Женевски конвенции
  • Най-старата коневъдна ферма в света
  • Зимна приказка
  • Церемония по връчване на годишна международна награда „Карл Велики“
Иванчо пита вкъщи: - Тате, как разговарят змиите? Бащата поглежда тъщата и подхвърля: - Защо мълчиш? Детето се интересува!..
На този ден 16.04   1071 г. – С превземането на Бари Италия се освобождава напълно от Византийска власт. 1346 г. – В Скопие Стефан Душан обявява създаването на Сръбско царство,...