Банка ДСК е най-предпочитаната и разпознаваема банка в страната

22.01.2019 | 12:20
по статията работи: econ.bg
Това сочат данните за втората половина на 2018 г. от редовното изследване „Financial Intelligence“ на GfK – изследване на потреблението на банкови продукти и услуги
Банка ДСК е най-предпочитаната и разпознаваема банка в страната
Снимка: БГНЕС

Банка ДСК е най-предпочитаната и разпознаваема банка сред българските потребители. Това сочат данните за втората половина на 2018 г. от редовното изследване „Financial Intelligence“ на GfK – изследване на потреблението на банкови продукти и услуги. Участниците в проучването са анкетирани относно разпознаваемостта на банките в страната и предпочитанията им към банковите институции и услуги. 

Банката запазва лидерската си позиция по показателите спонтанна и подпомогната познатост, като близо 80% от анкетираните споменават Банка ДСК на спонтанно ниво, а за 97% банката изниква в съзнанието на подпомогнато ниво – при предложен списък с изброени банки. 

Банка ДСК е лидер и по други показатели. Традиционно тя е на първо място по дял на потребителите – 25%, както и на първо място по показателя основна ползвана банка – 23%. 

За поредна година Банка ДСК остава и най-предпочитаната финансова институция в България – общо 45% от респондентите заявяват, че биха предпочели да използват нейните услуги, като за близо половината от тях (21%) тя е и единствената банка, която разглеждат като потенциално възможна.

„Щастливи сме от факта, че българските потребители запазват високото си доверие в банковия сектор и виждат надежден партньор в лицето на Банка ДСК. Резултатите от това проучване ни задължават да продължим да градим доверие и лоялност, така, както сме го правили досега – с ясната цел да бъдем близо до своите клиенти и да се вслушваме в конкретните им нужди“, коментира г-жа Виолина Маринова, Председател на УС и Главен изпълнителен директор на Банка ДСК.

Резултатите от проучването показват, че Банка ДСК е на първо място и по познаваемост на рекламите на банкови институции – за 27% от анкетираните тя е първата банка, за която се сещат. Общо 41% споменават банката на спонтанно ниво, а 51% избират Банка ДСК чрез подпомогната познатост на рекламите. 

Проучването „Financial Intelligence” на GfK е представително за населението в страната на 18 и повече години и представлява мониторинг на банковия сектор в България. То се реализира в две вълни годишно като омнибусно изследване. Втората вълна на „Financial Intelligence” за 2018 г. е проведена в периода 1-14 ноември, с извадка 975 души. 

Оцени статията:
0/0
Коментирай
Моля, пишете на кирилица! Коментари, написани на латиница, ще бъдат изтривани.
Предложи
корпоративна публикация
SIXENSE GROUP - СИКСЕНС ГРУП SIXENSE Group е глобална компания, базирана на 5 континента, развиваща...
Свободна Безмитна Зона – Бургас АД Първокласни мултифункционални складове, митническо агентиране.
Интерлийз ЕАД Лизинг на оборудване, транспорни средства, леки автомобили и др.
Резултати | Архив
  • Премиерът Бойко Борисов се срещна с руския премиер Дмитрий Медведев в Туркменистан
  • Церемония по връчване на годишна международна награда „Карл Велики“
  • Най-старата коневъдна ферма в света
  • Зимна приказка
  • Най-старата коневъдна ферма в света
Блондинка звъни на оператора си: - Извинете, не ми работи интернетът... - А вие с рутер ли сте? Кратко мълчание... - Не, сама съм!!!
На този ден 29.04   1672 г. – Армията на Луи XIV напада Холандия. 1770 г. – Джеймс Кук акостира край днешния Сидни (Австралия) и нарича залива Ботани 1859 г. – Започва...