4-те най-чести оплаквания на служителите

29.05.2017 | 12:55
по статията работи: econ.bg
Ако чувате едни и същи оплаквания отново и отново, значи е време да коригирате своя подход
4-те най-чести оплаквания на служителите
Снимка: под лиценза на creative commons

Искате да сте добър шеф? Тогава се вслушвайте в това, което имат да ви кажат подчинените ви. Ако чувате едни и същи оплаквания отново и отново, значи е време да коригирате своя подход. 

1. „Никога не знам какво се случва ...“

Ако вашите служители не са запознати с последните събития в компанията и не са наясно с новостите и промените в офиса, значи нямат лесен и бърз достъп до информация. Изградете добър комуникационен модел, като поддържате контакт с подчинените си през целия ден и им давате възможност да знаят дори най-малките подробности, касаещи тяхната работа.

2. „Не знам каква е моята роля ..."

Когато служителите ви не знаят какво точно се очаква от тях на работа, хаосът и объркването са неизбежни. И все пак, определянето на роля не завършва с името и позицията, изписани върху визитната картичка.

Трябва активно да напомняте на всички служители и на членовете на вашия екип, какви точно са техните отговорности, конкретни задачи и причините да се занимават с тях. Това може да означава да се застъпите за служител, който трябва да завърши определен проект или да делегирате работата, по начин, който да насърчи служителите да дават най-доброто от себе си.

3. „Объркан/а съм ..."

Всички тези объркани лица, които виждате на срещите, са знак, че проектите, ролите в екипа и цялостната посока на работата не са достатъчно ясни на вашите служители, а вината за това е изцяло ваша. Добрите лидери внасят яснота. Те знаят как да представят своята визия, която включва не само план за достигането на желаните продажби, но и детайлна идея за това, как компанията ще постигне успех през следващите няколко месеца или дори години.

4. „Не знам какво се очаква от мен ..."

Част от работата на лидера е да определи ясно очакванията. Великите лидери знаят как да поставят граници. Те говорят редовно със служителите си и им помагат да определят целите си и да изградят ясен път към тяхната реализация.

Оцени статията:
0/0
Коментирай
Моля, пишете на кирилица! Коментари, написани на латиница, ще бъдат изтривани.
Предложи
корпоративна публикация
Интерлийз ЕАД Лизинг на оборудване, транспорни средства, леки автомобили и др.
Свободна Безмитна Зона – Бургас АД Първокласни мултифункционални складове, митническо агентиране.
Holiday Inn Sofia A warm "Welcome" to Sofia's newest 5 Star hotel.
Резултати | Архив
  • Женевски конвенции
  • Премиерът Бойко Борисов в Туркменистан
  • Най-старата коневъдна ферма в света
  • Зимна приказка
  • Зимна приказка
Блондинка звъни на оператора си: - Извинете, не ми работи интернетът... - А вие с рутер ли сте? Кратко мълчание... - Не, сама съм!!!
На този ден 21.03   1191 г. – Целестин III става римски папа. 1201 г. – Българо-византийски войни: Започва Обсадата на Варна. 1590 г. – Персийско-османска война...