1,4 млн. долара е изхарчила Google за лобиране през първото тримесечие

21.04.2010 | 11:29
по статията работи: econ.bg
Компанията помоли федералното правителство за съдействие по случая с цензурата в Китай
1,4 млн. долара е изхарчила Google за лобиране през първото тримесечие

През първото тримесечие на тази година Google е изхарчила 1,4 млн. долара за лобиране пред федералното правителство по проблеми от решението да спре цензурата в Китай до борбата за "неутрални правилата за Интернет", които компанията водеше с Федералната комуникационна комисия.

Спрямо същия период на миналата година Google е похарчила 880 хил. долара за лобизъм, припомня АП. Очакванията са, че през цялата 2010 година разходите за лобиране ще се увеличат и ще достигнат близо 4 млн. долара.

 

Оцени статията:
0/0
Коментирай
Моля, пишете на кирилица! Коментари, написани на латиница, ще бъдат изтривани.
Предложи
корпоративна публикация
Кооперативна охранителна фирма ООД КОФ ООД е специализирано дружество за комплексна охрана.
Бул Одит ООД Дружество за счетоводни консултации и одит.
РАЙС ЕООД Търговия и сервиз на офис техника.
Резултати | Архив
  • Най-старата коневъдна ферма в света
  • Най-старата коневъдна ферма в света
  • Премиерът Бойко Борисов се срещна с руския премиер Дмитрий Медведев в Туркменистан
  • Премиерът Бойко Борисов в Туркменистан
  • Най-старата коневъдна ферма в света
Когато разбрали, че бързият влак от София до Бургас пътува 8 часа, китайците били истински впечатлени от размерите на България...
На този ден 09.05   1502 г. – Христофор Колумб потегля от Испания за своето четвърто и последно пътешествие до Новия свят. 1881 г. – след държавен преврат е съставено Петото...