Несебър започва ударно реклама за привличане на повече туристи

12.12.2023 | 16:05
по статията работи: econ.bg
Промотирането на единствения град в България под закрилата на ЮНЕСКО ще върви по линия на 5 проекта с европейско финансиране, в два от които морската община е водеща
Несебър започва ударно реклама за привличане на повече туристи
Снимка: под лиценза на creative commons

Несебър започва широкомащабна кампания за рекламирането си пред най-важните пазари в Европа за привличане на още туристи.

Промотирането на единствения град в България под закрилата на ЮНЕСКО ще върви по линия на 5 проекта с европейско финансиране, в два от които морската община е водеща.

Освен в чужбина кампания ще се води и в България. Независимо че е много разпознаваем сред родните летовници, идеята е броят им да се увеличи, писа в. "24 часа".

Община Несебър кандидатства като бенефициент и  партньор по процедура "Програма за финансиране на маркетингови дейности на туристически услуги в черноморските общини в България", отворена от Министерството на туризма. Основната цел на процедурата е рекламирането на  туристическите услуги в Черноморското крайбрежие, което да доведе до повишаване на туристическата заетост в региона.

Морската община е водеща организация в два от проектите. Единият е "Промотиране на черноморска дестинация Бургас и Несебър на туристически пазари", който се реализира съвместно с общините Бургас и Царево, концесионера на бургаското летище "Фрапорт Туин Стар Еърпорт Мениджмънт" АД и туроператора "Балкан Холидейз Сървисис".

"Прекрасният Несебър – вашето място за почивка сред древни забележителности" е другият проект, който се изпълнява в пакет с оператора на бургаската аерогара и туроператора "Корендон Интернешънъл Травъл".

В рамките на същата процедура община Несебър  участва като партньор.

Целта на няколко от проектните предложения е да бъдат обхванати основните туристически пазари - Великобритания, Полша, Чехия, Дания и Нидерландия, които осигуряват посетители на  града и общината  и като цяло на област Бургас.

В рекламната си стратегия Несебър ще включи всичко, което е негова запазена марка, свързано с природни дадености и културно-историческо наследство в комбинация с инфраструктура и предлагани услуги.

По проектните предложения, по които общината е бенефициент, се предвижда изпълнение на маркетингови планове на партниращите туроператори.

За целта щ е се използват комбинирани инструменти за реклама, които бързо и ефективно да достигнат до потенциалните клиенти, повишавайки разпознаваемостта на регион Несебър на целевите пазари Дания и Нидерландия.

Регионът не е непознат за двете държави, но стремежът на морските управници е броят на техните туристи да се увеличи още.

"Предвиждат се и комуникационни кампании за популяризиране на  нашата дестинация и на вътрешния  пазар. В рамките на проектите предстои масирана кампания за популяризация на Несебър, в която ще бъдат използвани различни рекламни инструменти.

Участията на общината в проектните предложения е възможност за получаване на безвъзмездно финансиране за рекламна дейност и начин за  развитие на туристическа дестинация Южно Черноморие и община Несебър. Това

ще помогне за удължаване на активния сезон и уплътняване на заетостта на базата и за повишаване на интереса на българските и чуждестранните туристи", коментират от общината.

С отваряне на "Програмата за финансиране на маркетингови дейности на туристически услуги в черноморските общини в България" Министерството на туризма е предприело стъпки да върне доверието за съвместна работа между доставчиците на туристически услуги и местните власти, коментират експерти в бранша.

Община Несебър, на чиято територия се намира най-големият ни черноморски курорт Слънчев бряг, посреща най-много туристи през лятото по Южното Черноморие, а в някои месеци изпреварва и Варна.

Идеята е освен пиковите юли и август базата да се пълни и в периферията на сезона, което засега е голям проблем пред българския морски туризъм.

Имаме всички дадености да го направим и с по-мащабна реклама това може се случи, казаха от кметството.

Оцени статията:
0/0
Коментирай
Моля, пишете на кирилица! Коментари, написани на латиница, ще бъдат изтривани.
Предложи
корпоративна публикация
Holiday Inn Sofia Добре дошли в най-новия 5-звезден хотел в София.
Бул Одит ООД Дружество за счетоводни консултации и одит.
Кооперативна охранителна фирма ООД КОФ ООД е специализирано дружество за комплексна охрана.
Резултати | Архив
  • Най-старата коневъдна ферма в света
  • Церемония по връчване на годишна международна награда „Карл Велики“
  • Зимна приказка
  • Премиерът Бойко Борисов в Туркменистан
  • Най-старата коневъдна ферма в света
Срещат се двама приятели. Единият пита: - Какво ще правиш в събота? - Ще ходим със сина ми в парка да пускаме хвърчило дракон да лети! А ти? - И аз имам подобна програма - ще изпращам тъщата на...
На този ден 25.04   1154 г. – Мюсюлмански войски, предвождани от Нур ад Дин превземат Дамаск. 1699 г. – Състои се сватбата на немския граф Лудвиг Крафт фон Насау-Саарбрюкен и...