Изработват национален туристически бранд "България"

20.12.2010 | 13:17
по статията работи: Апостол Апостолов
Оранжевата роза може да бъде премахната като лого на българския туризъм
Изработват национален туристически бранд "България"

Репортаж от събитието, както и мнението на изпълнителния директор на Националния борд по туризъм Поли Карастоянова може да видите в новата рубрика на Econ.bg "Видео".

Министерството на икономиката, енергетиката и туризма (МИЕТ) предприема инициатива да популяризира българския туризъм в Япония. За тази цел в Страната на изгряващото слънце ще си партнираме с Японската асоциация на туристическите агенции. Ще бъдат направени проучвания как се възприема България като туристическа дестинация. Това съобщи днес на пресконференция Николай Йотовски - държавен експерт в дирекция "Маркетинг, реклама и информация в туризма".

Инициативата е в рамките на стратегия за реклама на туризма ни с единна визия. За изработването на националния бранд "България" ще бъдат вложени над 2.8 млн. лева по ОП "Регионално развитие".

Кампанията ще премине в няколко етапа и трябва да приключи до края на 2011 година. След края на всеки етап ще се провеждат срещи с бранша в отделните региони на страната.

В рамките на проекта ще бъде анализирана и необходимостта за смяната на туристическото лого на България - познатата оранжева роза (на снимката долу).

140723.pic_400

Българското туристическо лице пред света. Снимка: Polyvore.com

Българското цвете се появява вече няколко години на туристически брошури, изложения и видеоклипове на международни телевизии. Припомняме ви, че правителството сключи договори за реклама на туризма ни с водещи световни телевизии, като National Geographic, Discovery Channel и Animal Planet.

България има нужда от ново лого, което да представя туризма ни. Сегашната роза не се асоциира пълноценно с туризма ни, сподели за Econ.bg изп. директор на Националния борд по туризъм Поли Карастоянова.

В рамките на кампанията ще бъде изяснено и кой точно ще има право да използва новия бранд "България".

От ресорното министерство съобщиха още, че смятат да направят анализ на 10 ключови за България пазара, сред които германският, румънският, италианският и др.

Обект на изследването ще бъдат и националните стратегии на конкурентните ни балкански пазари. За страната ни ще представлява интерес с какво са по-различни от нас и къде са нашите силни страни, с които да привличаме вниманието на международните туристи.

В края на проекта се предвижда да бъде издаден наръчник за правилно ползване на символите на националния, продуктовите и регионалните брандове.


 

Оцени статията:
0/0
Коментирай
Моля, пишете на кирилица! Коментари, написани на латиница, ще бъдат изтривани.
Предложи
корпоративна публикация
Интерлийз ЕАД Лизинг на оборудване, транспорни средства, леки автомобили и др.
ММС Инк. ЕООД Официален дистрибутор на Daikin-Япония. Лидер в производството на климатична техника.
Holiday Inn Sofia Добре дошли в най-новия 5-звезден хотел в София.
Резултати | Архив
  • Премиерът Бойко Борисов се срещна с руския премиер Дмитрий Медведев в Туркменистан
  • Церемония по връчване на годишна международна награда „Карл Велики“
  • Женевски конвенции
  • Най-старата коневъдна ферма в света
  • Най-старата коневъдна ферма в света
Събеседване: - Защо искате да работите при нас? - Аз съм счетоводител, с 20 години стаж, както и голям опит! - Колко преви 2+2? - А колко трябва да прави? - Кога ви е удобно да започнете?
На този ден 07.05   558 г. – куполът на катедралата Света София в Константинопол се срутва. Тогавашният император Юстиниан I нарежда реконстукция. 1099 г. – Кръстоносците достигат...