Икономическа политика и анализи
Други услуги
Образование и наука
Малък и среден бизнес
ИТ услуги
Медии
Реклама и PR
Строителство и имоти
Консултантски услуги
Търговия
Туризъм
Производство
Ценни книжа
Транспорт и спедиция
Институции
Литература
Организации
Банки и финанси
Лизинг
Европейска интеграция
Селско и горско стопанство
Пенсионно и здравно осигуряване
Застраховане
Статистика
Лозунг рекламен (Slogan)
Основна рекл. константа, използвана още от края на XIX в. Л.р. е кратък, ясен и лек за произнасяне израз, съдържащ като главен логически елемент стоката, търг. марка, услугата или мястото на продажба. За постигане на нужното въздействие той се употребява много и навсякъде самостоятелно или като елемент от др. рекл. средства. Л.р. са две групи: Л.-марки и кампанийни Л.р. - използват се за въздействие при отделните рекл. а...