Потребителите не получават адекватна подкрепа в корпоративните уеб сайтове, сочат данните от изследване на компанията Transversal. Изследването обхваща потребителите във Великобритания. 70% от въпросите на потребителите не получават отговор или той бива забавян повече от 6 дни. Тези данни изненадаха анализаторите, тъй като липсата на бърза и акуратна информация в много случаи обезкуражава потребителите. Така вероятността при следваща покупка те да се обърнат към друга компания е доста голяма, коментира vnunet.com.
Освен това данните от изследването сочат, че всяка пета компания отказва да отговаря на запитвания на нови клиенти.
Според изследователите, много от страниците с т.нар. най-често задавани въпроси (FAQ) за продуктите на компанията реално не съдържат отговорите, които търсят потребителите.