Ден преди официалния старт на серийното производство, “Загорка” представи новата
си бутилка. В продължение на 8 месеца проектът се разработваше съвместно с английското дизайнерско студио Sieberthead, специализиращо в продуктов дизайн.
Промените са върху цялостния дизайн на бутилката и графичния дизайн на етикетите, съобщиха от компанията. Новият дизайн на бутилката има няколко отличителни характеристики.
На първо място това са издълженото гърло и височината на бутилката. Релефният надпис Загорка върху „раменете” я прави разпознаваема, дори и без етикет, а широкото дъно допълва цялостната визия на
бутилката. В обновения етикет са запазени познатите цветове – бяло, зелено и червено, но логото е стилизирано така, че да подчертава възприемането на марката „Загорка”.