На 16 февруари 2009 г. (вторник) от 10.00 до 11.00 ч. в Националния пресклуб на БТА ще се състои пресконференция на лаборатория за медиен мониторинг на фондация "Медийна демокрация". Това съобщиха организаторите на събитието.
Участие в събитието ще вземат:
- доц. Георги Лозанов, управител на фондация "Медийна демокрация";
- доц. Орлин Спасов, ръководител проекти на фондация „Медийна демокрация”;
- доц. Тотка Монова, Декан на Факултета по журналистика и масови комуникации, СУ „Св. Климент Охридски”;
- д-р Мила Минева, катедра „Социология” на СУ „Св. Климент Охридски”;
- Румяна Бъчварова, директор на агенция „Маркет Линкс”;
- Докторанти и студенти, членове на екипа на Лабораторията за медиен мониторинг.
- Относителна ли е истината или как различните типове медии (телевизии, онлайн източници и т.н.) представиха различни картини за едно събитие – протестите;
- Измести ли онлайн клипчето важността на централната информационна емисия или кои са медиите на потребителите и доколко информацията в тях се различава от тази в традиционните медии;
- Бойко като фотомодел, Сергей – като спасителя в газта или как се развива словесният двубоят между най-визуализирания и най-споменавания политик;
- Защо повелителното наклонение е любимо на водещите политици или кой всекидневно залага на посланието „трябва да...”;
- Кметът free of charge или защо двата безплатни ежедневника в София имат диаметрално противоположно отношение към Бойко Борисов;
- Критични ли са медиите към правителството или какво означава актуалният „медиен комфорт”;
- Как политическият език загрубя и идва ли краят на политическата коректност;
- Защо критиките в блогосферата не са насочени само към управляващите, но вече и към опозиционни партии и лидери – Бойко Борисов, „Атака”и др.;
- Кои са основните тенденции в поведението на медиите преди изборите или какви ще бъдат правилата на играта в оставащите месеци.